Home » Piipun Paloma -kerho

Piipun Paloma -kerho

Kesätauon jälkeen käynnistyy uusi Paloma-kerho Jyväskylässä. Nimellä Piipun Paloma kokoontuu klo 10-12 ikäihmisten (+55) monikulttuurinen kohtaamisen ryhmä Piippurannan Klubilla joka toinen tiistai, alkaen 3.9. Piippurannan Klubi on toinen Jyväskylän kaupungin lähitaloista. Klubi sijaitsee uudella Kankaan asuinalueella osoitteessa Paperitehtaankatu 1. Piipun Paloma on tarkoitettu kaikille, joita kiinnostaa monikulttuuriset asiat ja jotka haluavat oppia lisää suomen kieltä. Ryhmässä puhutaan selkosuomea. Ryhmän vetäjänä on Monikko ry:n osallisuuskoordinaattori Sirpa Pekkarinen. Paloma-kerhot ovat STEAn tukemaa Monikko ry:n toimintaa. Lisätiedot yhdistys.monikko(at)gmail.com ja puh. 044 248 7177.