Home » Monikko ja Äijäläntalo toteuttavat yhdessä kansainvälisen luontoleirin

Monikko ja Äijäläntalo toteuttavat yhdessä kansainvälisen luontoleirin

Haku kansainvälisen luontoleirin monikulttuurisiin teemapäiviin on nyt avattu!
Teemapäivät ovat tiistaina 27.8.2024 ja torstaina 29.8.2024, molemmat klo 10-16. Monikon ohjaamiin Äijälän Luontopäiviin voi ilmoittautua +55-vuotias henkilö, joka on kiinnostunut kansainvälisestä vuorovaikutuksesta, luonnosta ja yhdessä tekemisestä. Paikkana on Äijäläntalo, Äijälänkuja 6, Jyväskylä.

Kumpaankin päivään voi osallistua max. 10 henkilöä, eli yhteensä 20 henkilöä. Monikon luontopäivien aikana molemmat ryhmät tutustuvat villiyrtteihin, satokausikalenteriin, Äijälän puutarhaan ja kasvimaahan. Opimme kansanperinteestä, lähiruuasta ja luontovaikutteisesta hyvinvoinnista. Päivän aikana nautitaan yhdessä tehty lounas ja iltapäiväkahvit. Sään salliessa vietetään aikaa pääsääntöisesti ulkona, pl. ruuan valmistus ja ruokailut.

Osallisuuskoordinaattori Sirpa Pekkarinen vastaa tiedusteluihin ja ottaa vastaan ilmoittautumiset sähköpostilla yhdistys.monikko@gmail.com tai tekstiviestillä p. 044 248 7177. Ilmoittautumisaika päättyy 20.8.2024. Ilmoittautumisessa kerro nimesi, yhteystietosi ja mahdollinen erityisruokavalio. Osallistuminen on maksutonta, mutta peruuttamattomasta ilmoittautumisesta laskutetaan materiaalimaksu 10 euroa. Luontopäivät ovat osa STEAn tukemaa Monikko ry:n Paloma-toimintaa.

fiFinnish