Home » JUTUTTAJA-koulutus siirtyy syksyyn

JUTUTTAJA-koulutus siirtyy syksyyn

Kulttuurinen moninaisuus – Muistikeskus MUKES ryn koulutus Jututtaja-hankkeen päivystäjäksi siirtyy tulevalle syksylle. Kevään koulutuksen dead line eli viimeinen ilmoittautuminen oli 28.5. johon mennessä emme saaneet riittävää määrään osallistujia kasaan. Mutta aihe on tärkeä, joten syksyllä 2024 yritetään uudelleen. Mukes ry järjestää yhdessä Monikko ry:n ja Paremmin Yhdessä ry:n kanssa tämän päivystäjän koulutuksen. Jututtaja- hankkeessa kehitetään eri kieli- ja kulttuurivähemmistöön kuuluville, ei- säännöllisten palvelujen piirissä oleville ikääntyville kohdennettua ja ohjeistettua puhelinseuraa. Koulutuksessa opastetaan toteuttamaan hyvinvointia ja aivoterveyttä ylläpitävää puhelinseuraa yksinäisen henkilön äidinkielellä. Lisätietoja puh. 044 500 5012, monikko.ry (at) gmail.com.

fiFinnish