Home » KOKOUSKUTSU

KOKOUSKUTSU

Täten kutsumme Monikko ry:n jäsenet kevään 2024 varsinaiseen kokoukseen. Kokous pidetään perjantaina 17.5.2024 kello 16 alkaen Piippurannan Klubilla osoitteessa Paperitehtaankatu 1, Jyväskylä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, eli vuoden 2023 vuosikertomus, tilinpäätös, toiminnantarkastajan lausunto ja päätetään tili- ja vastuuvapauden myöntämisestä vastuuvelvollisille.

Ennen kokousta, alkaen kello 15, on kahvitarjoilu ja kuulemme kertomuksia Kankaan teollisuusalueen historiasta ja nykypäivästä. Esitys on venäjän, englannin ja suomen kielellä. Jäsenet, joiden vuoden 2024 jäsenmaksu 20 € on vielä suorittamatta, voivat suorittaa maksun sihteerille ennen kokousta.

Lisätietoja kokouksesta antavat toiminnanjohtaja Alina Ahtamo, puh. 044 500 5012 ja yhdistyksen sihteeri Sirpa Pekkarinen, puh. 044 248 7177 sekä Monikon hallitus.