Home » Heräpirtti kutsuu maalaamaan

Heräpirtti kutsuu maalaamaan

Jämsän Suomi-Venäjä-seura toteuttaa kolmipäiväisen maalauskurssin Jämsässä Heräpirtillä kesäkuussa 2024. Kurssi alkaa perjantaina 14.6. ja kestää sunnuntaihin 16.6. saakka. Kurssilaiset ovat paikalla klo 10-16. Kurssilla opettaa taidemaalari, kuvataideopettaja Svetlana Ruoho, jolla on 20 vuotta kansainvälistä opetuskokemusta. Svetlana on Taidemaalariliiton sekä Jyväskylän ja Espoon taiteiljaseuran jäsen.

Kurssi järjestetään Heräpirtillä (Heräkulma 230, Jämsä), joka on yli 100 vuotta vanha puurakenteinen kyläkoulu. Kurssilaiset maalaavat sekä sisä- että ulkotiloissa. Kurssimaksu 3 pv on 190 € ja 2 pv 150 €. Lisäksi on alennetut hinnat Jämsän taiteilijaseura Värinän jäsenille ja Jämsän Suomi-Venäjä-seuran jäsenille. Myös nuorille ja lapsille on omat hintansa sekä omat maalausaiheet. Lisätietoja hinnoittelusta ja ohjelmasta saat alla olevin tiedoin. Kurssin hinta ei sisällä materiaalia eikä ruokatarjoiluja. Oppilailla tulee olla omat maalaustarvikkeet. Opettajalta voi ostaa perusmaalaussettejä etukäteen sovituin hinnoin, esim. akryylivärisetti 48 €.

Jämsän SVS, Robert Savolainen, robert.savolainen@gmail.com, puh. 040 077 6573
Opettaja Svetlana Ruoho, rvetlana.ruoho@taideruoho.fi, puh. 0400 259 696