Home » Ajankohtaista

Syksyn 2023 Paloma-toiminnat alkavat syyskuussa

Kuokkalan Graniitin monikulttuurisen liikunnan vakiovuorot alkavat jo muita toimintoja aikaisemmin heti elo-syyskuun vaihteessa Jyväskylässä. Liikuntakerhossa harjoitetaan tiistaina 29.8. ja perjantaina 1.9. tasapainoa, koordinaatiota ja lihasvoimaa. Muuten kuun vaihteessa toimitaan elokuun toimintakalenterin mukaisesti: maanantaina 28.8. käydään opastetulla kiertokävelyllä Älylän alueella; keskiviikkona 30.8. kävellään Keltinmäessä Kotalammen ympäristössä ja torstaina 31.8. on liikuntatuokio Äijälänrannan ulkoliikuntapaikalla. Myös Jämsän ryhmä kokoontuu torstaina 31.8. Lauantaina 2.9. pelataan ulkopelejä Huhtasuon liikuntapuistossa. Tarkemmat tiedot löytyvät Monikko ry:n toimintakalenterista tai tapahtumista.

Viikosta 36 lähtien kerhotoimintaa on Huhtasuolla maanantaisin, tiistaisin ja perjantaisin. Keskiviikkoisin kokoonnutaan Kuokkalassa ja torstaisin Keltinmäessä. Lauantaisin puolestaan pelataan ulkopelejä Huhtasuon liikuntapuistossa. Jämsän ryhmä kokoontuu parittomilla viikoilla eli seuraavan kerran viikolla 37. Seuraathan Monikko ry:n toimintakalenteria tai tapahtumia. Sieltä näet viikoittain tarkemman ohjelman sekä mahdolliset muutokset ja peruutukset. (Esim. Graniitin liikuntakerhoa ei ole ti 8.9.)

Elokuussa Paloma-toiminnassa liikuttiin ulkona, retkeiltiin sekä tutustuttiin kulttuurikohteisiin

Elokuussa tehtiin retkeiltiin Laukaassa maatilalla ja Lehtisaaressa perinteisesti yhdessä Glorian väen kanssa. Muuteoin elokuun ohjelmassa oli maanantaisin opastettuja kävelyretkiä eri puolille Jyväskylää. Samalla tutustuttiin kaupungin historiaan sekä uusiin kohteisiin. Tiistai-päiviksi oli suunniteltu sup-laudalla tasapainoilua matalassa rannassa. Keskiviikkoisin käveltiin erilaisissa luontokohteissa. Torstaisin tutustuttiin Jyväskylän ulkokuntosaleihin ja -liikuntapaikkoihin. Perjantaisin käytiin oppaan kanssa museoissa. – Osa toiminnoista tosin jouduttiin peruuttamaan lähinnä sadesään vuoksi.

Paloman kevätkauden toiminnat jatkuivat juhannukselle

Uusi hallitus aloitti maaliskuussa

fiFinnish